På min första 3D bio!

Philip ville bjuda mig på bio lagom till min födelsedag och varför inte gå och se den nya Dinseyfilmen Up! på premiären?
Dom Dinseynördar vi är så kunde vi inte låta bli!
När vi läste att den gick i Malmö på engelsk tal och i 3D, det måste man ju prova.
Är det verkligen 3D?!
Har ju sett sånna sngga brillor från 90talet med ett rött och ett grönt glas och folk som tror att det blir "verkligt".
Så jag hade inte större förhoppningar... Men man måste ju prova en gång i alla fall!

Philip och jag är nu helt hooked på 3D!
Det är en helt grym upplevelse!
Folk sitter och sträcker sig efter snöflingor som ser ut som dom flyger över publikhavet.
Det känns verkligen som som det är riktigt.
Och 3D-glasögonen har ju helt klart blivit snyggare, utan tvekan!
Philip såg fan ut som Moby!



Förutom hela upplevelsen med 3D och dagens teknik så var filmen fantastisk!
Den är så sevärd!
jag skrattde så jag grät i mellanåt. Den har allt!
Inga övertydliga moralkakor, underbar humor och ett lyckligt slut - Jag är så nöjd!
SE FILMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0