Analysen fortsätter...

Det är ju så på högskolan, allt ska analyseras in i minst detalj och beståndsdel.
Ja, tills man helt enkelt inte riktigt vet vad det var från början.

Så därför skickades vi ut av våra lärare för vårt första uppdrag, nämligen ta ett kort på oss själva som skulle beskriva oss som riktiga lärare. Det skulle symolisera hur vi såg oss själva och vad för typ av lärare vi skulle bli. En konservativ jävel bakom katedern eller en hippilärare på bildprogrammet?
Ja, precis hur vi ville bli sedda som framtida lärarfigurer.
Eller förlåt... Pedagoger heter det förståss...!

Jag som då kommer från en flummig konstnärsbakgrund och älskar mina mysiga hippilärare och jag vill ju en dag bli en bild lärare, så fick det gå i samma anda.
Jag vill utstråla kreativitet, fantasi och inspiration.
Och då frågar sig ju esteten: Hur överför vi detta på bild?



Detta blev min idé:



Vissa av mina klasskamrater tyckte att jag ville förställa Gud inför min klass, ett herrevälde utan nåd!
Tro bättre om mig än så, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0