Dagens gröna!

Jag har ju haft lite försiktiga makeuper nu ett tag och idag är det ju ändå torsdgs, lill-lördag för oss studenter, och då var det dax att lägga på lite extra!
Det var så länge sen jag använde denna riktigt mossgröna skuggan - Oh, vad jag älskar den!
Dock är den ingen snygg sommarskugga, så därför har den fått ligga i lådan och vänta på att löven skulle falla.
En utmärkt premiär idag med andra ord!

Till denna ligger där en ljus olivgrön skugga innan den skuggas ut i en hudfärgad/rosa skugga under brynet.
Runda former. Inget avancerat, bara snyggt.
Som ni ser har jag lämnat den inre ögonvrån utan grönt, detta gör att ögat inte blir så imramat.
På mig blir det snyggare att släppa den sista biten, för annars ser mina ögon så små ut i denna mörka färgen.
Den tycker jag inte det stör heller med lite ljust där längst in.
Ett par rosiga rosa kinder och neutrala läppar - blir det här hur bra som helst!



 

  

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är förälskad i din hårfärg

2009-09-17 @ 23:25:29
Postat av: Therese

Naw vännen då!

Snart ska det bort och bli höstigt rött! :D

2009-09-18 @ 08:10:53
Postat av: Lina

Fint^^

2009-11-20 @ 21:38:36
URL: http://beautycokefairy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0