Personalfest på Vendel ale stenar.

En helt underbar kväll tillsamamns med mina arbetskamrater från Vendel ale stenar.
Lyckades till och med få högsta chefen som bordsherre, hur nu detta gick till?!

en kväll fylld med skratt och massa god mat. Vi blev satta på en buss i Ystad och sen begav vi oss till Malmö för att hämta upp resten av arbetsstyrkan. Sen var det dax att bege sig till den hemliga destinationen!
Alla hade sina gissningar och spänningen var på topp!
Det är även så roligt att se alla i civila kläder. Vi alla jobbar ju i hela "uniformer" på jobbet, så nu kommer alla finklädda och uppklädda. Man får en helt annan bild av folket.
Dock är det svårt att uppskatta maten som en vanlig svensson då man har en av Sveriges bästa kockar som bordsherre och han sitter och kommenterar hur dåligt tillagad fisken var och hur dom smakerna inte passade tillsammans osv. Massa gott vin fick vi också till vår 5 rätters meny.
Sen var det dax för tal och kramar och ännu mer skratt.


Bilderna är tyvärr tagna efter festen kl. 01.30 ungefär... Jag ser ganska fräsch ut ändå efter en kväll fylld till bredden med champagne och vin!


  
  



Ps. Det kommer fler bilder från kvällen senare, jag fotograferade faktiskt all maten, alla 5 rätterna, för den som är lite nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken underbar ögonsminkning... Jag är nog närmast mållös...

Mina kunskaper sträcker sig till mascara... ^^ =D

2009-09-17 @ 23:27:28
Postat av: Therese

Det krävdes 6 månader och 40 000:- men nu kan jag det iaf! :P

Det är bara tt prova sig fram och till sist hittar man en ny favorit.

2009-09-18 @ 08:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0