Zone!

Jag är så förälskad i min nya skugga Zone från Make up store!
Så galet snygg är den!

Jag var på jakt efter en granitgrå-aktig skugga. En riktigt mörk och nästan metallig grå nyans.
Något mer intensivt nu till höstsminkningarna.
När jag då står där med alla fingrarna i provburkarna på Make up store så hittar jag en ljusgrå skugga som skimmrar svagt i turkost. Provar den på huden och den blir mer eller mindre som det jag letar efter!
Av det liksom turkosa skimmret blir skuggan aningen metallisk och skimmrar så snyggt.
Man ska inte dömma sen efter den ljusa färgen den har i burken för på ögonlocket blir den riktigt intensivt grå.
Helt klart en ny favorit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0