Med nya tag...

... I alla fall nu under sommaren ska jag väl kunna klämma in ett inlägg eller två!

Har jag trotts allt semester i nästan 2½ vecka! Inte dåligt alls må jag säga...
Längre än vad jag haft dom senaste.... låt se... 3-4 åren kanske?

Så det finns tid för sminkningar varje dag och det är fortfarande så normaltempererat ute så inte sminket smälter bort när man går utanför dörren.

Hoppas även på lite fotograferingar nu under sommaren, vilket i övrigt varit riktigt dåligt med den senaste tiden.
Kameran har legat nerpackad enda sedan flytten men nu har jag varit ute o luftat den lite i alla fall. 
Har fått tillbaka kliet i "foto-fingret" så det är väl bara att ge efter antar jag! 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

jajajaja!!!!



Fota, sminka och blogga! Då håller du mig sysselsatt! puss

2010-06-17 @ 21:44:21
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0