Vilse i rapsen.

Det var häromdagen då Carro o jag packade bilen med kameran, picnic och en Quinton för ut på nya äventyr.
Rapsen är nog en av de vackraste vyer jag vet här omkring, så klart skulle vi ju fotografera varandra mitt bland denna härliga färgexplosion.
Dock har rapsen börjat att vissna lite så den är inte på långa vägar så gul o fin som den kan vara, men man får ju nöja sig med det lilla. Själva grundidéen med att stå naken i rapsen kunde ju fortfarande utföras.

Efter många om och men (raps är inte alls lika arbetsvilligt som vi trodde!) så fick vi några riktigt fina bilder faktiskt.
Jag lägger bara upp bilder på mig själv med respekt till Carro som får exponera sina foton efter egen vilja.










Efter denna lilla fotosession åkte vi ut till Kåseberga för lite mys i solen och en promenad upp till Ale Stenar. 
Och jo, stenarna står kvar ännu!
Quinton fick även närkontakt med en ko, vilket var väldigt underhållande.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0