jaa... Jul!

Julen är ju något som man ska längta efter... Som liten ville man att det aldrig skulle ta slut!
Men i år fick ajg ingen julkänsla alls...
Som Bortblåst!
Även om jag gjorde apelsiner med nejlikor och klädde granen helt själv och fjort supernsygga julklappar så fick jag ingen julig känsla!
Det kan ha berott på att jag visste vad som fanns i alla julklapparna. Jag hoppas att det aldrig händer igen!
För uppnebarligen ösnkar jag mig sådanna svåra saker att köpa, eller som bara finns i malmö, och i med jag är där så ofta så tyckte hon att jag kunde få pengar att handla dem själv... Slå in dem jsälv och lägga dem under granen! KUL!
Den enda hon gjorde var att skriva på etiketten att det var från mamma & pappa.
Hjärtekrossande!
Sen har min farmoder gett upp hoppet med att handla julklappar för man får bara pengar... Som ifrån min faster; pengar!
Jag är ju en fattig student och så där... Men jag är fortfarande en 3 åring på insidan som vill ha hårda paket!
Med rim och hela kalaset! För jag rimmar i alla fall på mina paketer...

Men nu ska jag inte sitta här och deppa ihop för jag fick ju jättefina paketer!
Precis vad jag önska mig och allt!
1. Portfolio till mina foton.
2. Hölster i skinn till mins penlsar
3. En rutig klänning från Princess.
4. Sladdlös telefon (Från Jessica)
5. Underbart halsband från Philip
6. "Noel" med Josh Groban från Bobbo
7. Smörgåsgrill  och Nagellack av Fanny

Det är inte alls fy skam!
Men anledningen att man skriver önskelista är ju att man inte riktigt vet vad man ska få!
Suck, jag är en sån gnällig 3åring igen....


Sen fick man ju inte se hela Kalle Anka heller!
15.20 gick strömmen... Och kom tillbaka 16.15!
MIssa det mesta av det viktigaste på julen! snyft...

Men vi spelade Disney TP i alla fall!
Nog fan fick jag alla dom svåra frågorna bara för jag kanske vet lite mer... suck...
Folk gav dock upp efter ett tag, i med folk är ju inte allmänbildade när det kommer till Disney!
Inte i den utsträckning som jag och Philip i alla fall!

Så här glad blev pappa för din whiskey!
Han är mer 3åring än mig...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0