Sköna stämmor och lite smink...

Det är väl vad mitt liv innehåller mest.
Massa musik och smink. Visst låter det underbart?
Jag har fastnat för Il Niño's sångare. Hans dova grova stämma mot dubbelpedalen... ojoj, det är magiskt!
Han liksom ryter fram orden. Det är inget "vanligt" groal alá Corey liksom.
Utan något riktigt dovt och "rakt-egenom-själen-liknande".

Sen har jag fått se biler från två av mina slutprover från skolan.
Det var Linn Blomberg, som jag tidigare haft som modell, som satt stilla vänligt!
Det är så roligt att ha henne där för ingen kan ge finare komplimanger än hon!
Hon bara sitter där o myser och tycker allt är så underbart!
Underbar iställning till livet liksom...!

Så proven innehöll:
1. Rockare möter geisha - Mycket lack och rött.
2. Melodifestival/Scen - Tvungen att använda kontrastfärgerna!

Och så här galet/vackert kan det bli!


 Rock-Geisha!
    Scenmakeup med kontrastfärger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0