That 70's makeup!

Det var på skolan vi fick uppleva 70-talets dicobabe!
En underbar reinkarnation! särskilt när man själv inte bli utsatt... hehe!
Men lilla Li-Anna blev! Och rosa!
ROSA ROSA ROSA! MOHAHA!
Plus massa glitter!

Men jag som trodde jag skulle skrämma den lilla flickan... Jag hade så fel!
Hon tyckte hon blev urläcker! men visst blev hon det... Jag sminka ju henne.... hehe...=)
Men det var ytterst roligt att kladda med massa färg, glitter och drag-lösfransar!

Dock lyckades dom inte få mig att se ut som någon "DiscoBabe", utan jag såg ut som ishäxan från Narnia.
hm... Jag fatta piken där...
Man kan aldrig få mig rosa! ALDRIG!

 Här är min lilla skapelse!



Och Elins DiscoBabe!--->   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0