Sommarsmink!

I söndags hade jag ärenden i Malmö att uträtta.
Fastän jag har legat sjuk snart en hel vecka drog jag mig upp ur sängen.
"Det gäller att tänka positivt" försöker man inbilla sig.
Därför klädde jag mig snyggt. Sminkade mig somrigt och härligt för att behålla lite positiv energi.
Solen sken härligt så jag kände mig lite mindre sjuk i alla fall.



Så här blev sminket:

 

Grönt är en väldigt underskattad färg!

Efter mitt lilla möte med Linn så åkte jag och Philip hem till svärfar.
Snacka lite skit med honom och började planera våran eventuella inflyttning i hans lägenhet.
Vi skulle få besked i veckan hur det går.
Jag är så spänd!

När klockan närmade sig 5 körde jag och Philip till Bjärred.
(Efter vi kört fel någon gång, kom vi äntligen fram!)
Där hälsa vi på Jonte på hans jobb.
Han jobbar på en restaurang där vid namn Casa David. (Har jag gjort lite reklam till dig också!)
Vi fick jättegod mat!
Allting är hemmalagat. Till och med såser osv.
Vi njöt.
Sen var det dax att bege sig till Ystad igen.
Det blev en lyckad sommardag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0