Äntligen har jag fått tummarna ur...

Jag har varit ledig nu i två dagar och har fått gjort massor!
Min "Att göra lista" har varit så extremt lång att jag inte ens har orkat börja beta av den.
Men av någon anledning har jag tagit mig i kragen och strukit ett antal punkter.
Ett av dem var att börja framkalla kort att sätta in i albumen.
(Det brukar vara något man är dålig på i största allmänhet har jag fått höra.) 
Så igår var jag nere på Expert och framkallade 100 kort som jag har tagit under perioden Maj - Augusti.
Sen ska jag bara ta mig tid att sätta in dem i albumen också...

En annan punkt har varit väldigt länge att ringa och boka tid så jag kan färga håret.
Det är verkligen hög tid nu. Det är inte vackert med 3-4cm utväxt längre.
Kan inte riktigt göra vid det så det inte syns längre...
Dock ska jag inte färga det så kanonrött denna gången. Utan en mer "morotsfärgad" nyans.
Jag har provat på de flesta färgerna nu. Allt från blond till choklad och svart/blått.
De senaste 2 åren har det varit rött. Och det tänker jag fortsätta ha. Jag trivs så bra i det.


En hel kastad av färgnyanser som jag har betat mig egenom de senaste åren.
Allt från blond och brunt till rött och blått!
Enjoy!

    
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0