Idag smäller det!

Idag gäller det!
I eftermiddag ska philip lägga sig under nålen för första gången!
Jag är nog mer nervös än vad han är...
Men han är så lugn. Allt ordnar sig när det gäller honom. Tur att någon av oss är på det viset!
Jag ska i alla fall följa med och hålla honom i handen. Han vill ändå ha mig där, vilket känns väldigt skönt!
Sen ska jag köra min lilla gubbe hem. Han ville först köra in själv sen köra hem själv!
Men det satte jag stopp för!
Det hade inte förvånat mig om han hade svimmat eller nått mitt på E65:an!
Nej Nej... Jag ska ta min snutte med hem...
Jag måste få lov att vara lite mamma i mellanåt!

Dock får vi se hur det blir min tatuering... Jag skulle bara klämma in mig och göra 3 stjärnor, men nu har det hela blivit en helt ny tatuering! Så nu vet jag inte vad jag ska göra!
Jag hade bestämt mig för att bara ha mina änglavingar... Men nu när Philip skulle göra sin tänkte att jag kunde få gjort 3st små stjärnor på hemligt ställe. Bara för att komma över "Det kommer sitta för evigt-känslan!"
Vill ju inte lägga mig under nålen och spendera 10 000:- på något jag kommer få panik över när man upptäcker att det inte går bort i duschen.
Jag vet själv inte hur jag kommer reagera. Därför ville jag göra det lite som ett expriment.
Men nu kan jag inte nöja mig med stjärnorna... Utan det tillkom lite saker och nu är det en helt ny bild!
Så vi får väl se hur det blir med det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0