Dag efter dag!

Det var en härlig dag!
Simon och jag kände för att gå en sväng, så vi körde ut till havet och ställde bilen ungefär vid fiskestugan.
Sen börja vi promenera... Det var varmt och man verkligen längtade till sommaren!
Jag hade kameran med mig så det blev ett par verkligt härliga bilder!
Det som är så skönt med Simon är att man kan prata om allt... Det finns inte mycket som undgår våra samtal!
(Alla blir mer eller mindre utsatta... Får man säga så?)
Men nu får ni ju inte tro att vi går och pratar skit om folk... nej nej, vi är superduktiga på att diskutera och vi har ALLTID olika åsikter om allt!
Kvittar nästan vad det är så skiljer det sig alltid en aning och vi måste fortsätta diskutionen tills vi slår på varandra!
Det roliga är ju att det är ämnen som inte är så viktiga här i världen... Men bara för att vi båda måste vinna konverstionen hela tiden, så ger vi ju inte oss!
Det är nog roligt att sitta och vara åskådare och sitta och lyssna på oss! Jag hade nog börjat undra... hehe!
För av någon anledning är vi ju alltid på något café där någon kan höra oss!
Sist satt vi på Maria caféet och skvallrade. Störde oss på ungarna vid bordet bredvid och pratade om snuskiga gamla gubbar. Till sist var det helt tyst på caféet... Alla satt helt tysta förutom vi!
Då var det nog dax att gå... Jag tror inte våra diskutioner passar sig på allmäna platser!

Senaste på kvällen låg jag och Philip i sängen och tittade på TV... Det var South Park.

Det är ju egentligen ett program som jag inte har så mycket för... Humorn är ju inte min grej!

Att spränga Kenny i varje avsnitt och 4 små barn som ALDRIG gör nått vettigt!

SIst var till och med KKK med... Då blir man ju lite orolig!

Men det är så roligt att se Philip! Han är ju som en liten 2åring!

Han skrattar hejdlöst varje gång Kenny dör och Timmy är nog hans andra favorit!

Att ett sådannt lågbudget program i 2D med dålig humor kan liva upp livet för så många... Helt otroligt!
Det får ju en att le lite...


image62 Simon & jag på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0