En lördagskväll ala Hasse!

Det var Hasses sista kväll i Sverige i lördags, så vi tog med oss honom ut för en röjar kväll på stadens gator!
Först skulle vi äta middag på Soft. Alla fick supergod mat... utom jag!
Jag är inte kräsen när det gäller mat och jag har aldrig blivit besviken på maten på Soft innan heller!
Vilket innebär att min mat verkligen sög, duktigt!
Men alla de andra var nöjda och glada! (För de åt ju inte samma rätt som jag...)

Efter det så gick vi bort på Kings Head och tog oss några öl till och shots.
Vi hade riktigt mysigt. Vi kom fram till att Ronny ser ut som en liten hobbit när han kommer springande när han är glad! Det fick oss att gapskratta flera gånger under kvällen!
Men när vi var klara med Kings Head drog vi till Bara Bar. Det var inte alls planerat kan jag ju säga!
Det var när vi fick reda på att Hasse aldrig satt sin fot på stället, var vi ju bara tvungna att gå dit!
Hasse var inte besviken, han hade skitkul! Dock ytterst runt under skorna... Men det var ju meningen på hela kvällen!
Alla dansade och njöt av sällskapet. För det var första gången som jag var ute med det gänget... Och det är ju verkligen något som vi borde göra om!
Efter det drog de hem till Simon på efterfest. (Jag var tvungen att köra Philip hem, så vi var inte med...)
Och de hade väl traskat hem vid 5 snåret på morgonen... Detta hade dock Hasse ingen aning om!
Han hade slutat minnas någonstans på Bara bar! ha ha!
Så vårt uppdrag var slutfört och med lyckat resultat!

Jag hoppas han inte är bakfull då han har en resa på 38 timmar på ett flyplan framför sig!
Jag tycker nästan lite synd om honom...
Hoppas han kan sitta och tänka på kvällen halv tiden kanske...! ha ha!

Vi kommer sakna dig!
Ses om ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0