En mysig helg.

Efter ha haft flera helger i rad då jag varit ute och flängt, så var det dax för en helg där det bara var soffan som gällde.
Äta gott och se på TV och film hela helgen tillsammans med mina vänner har varit underbart.
Det är något som verkligen behövs i mellanåt!
Men i söndags var jag en aningen rastlös av att ha bara degat i soffan, så jag och en väninna och hennes två hundar begav oss till stranden för en promenad i den kalla eftermiddagssolen.
Allt var frostigt och kallt, men det var en härlig fri känsla där på stranden.
Hundarna älskade det i alla fall!
Dom sprang som vildingar på stranden.

Jag hade kameran med mig förståss och här är några bilder:

 
 


Sir Quinton...
 
... och ia!
 

Kommentarer
Postat av: carolina

mina söta voffsisar!

så fina bilderna blev! =)

kram kram!

2008-11-24 @ 13:52:19
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0