Nya ting till hemmet!

Jag har länge tittat på olika soffbord till lägenheten men inte kunnat bestämma mig.
Ett tag var jag inne på att inte ha något alls faktiskt!
Men efter en del funderingar bestämde jag mig för att ha ett litet bord i alla fall...
Det skulle vara runt och diskret.

Och nu fann jag det!
Där jag minst anade att jag skulle hitta det faktiskt. Men det är väl så det är.
Man ska leta överallt innan man bestämmer sig...
Så nu står det ett marockokanskt plåtbord i mitt storarum!
Och jag kunde inte vara mer nöjd...!




Kommentarer
Postat av: carolina

jag har fastnat i snuff!

snuff snuff snuff!!



jag har en grej för den mannens rockisballader...

det är ju så vackert! =)

2008-11-25 @ 20:50:00
Postat av: Linda

Åh va fint, har också kikat på såna :o) Kan inte heller bestämma oss för soffbord, så vi letar vidare, men ett sånt här kan jag verkligen tänka mig :o)

2008-11-25 @ 21:33:11
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0