Inspirationskick!

Jag kikade i min mapp "Inspiration" för att se vad jag hade sparat för roliga bilder som kunde ge mig lite inspiration den här dagen. Jag upptäckte med beundran över mig själv massvis av inspiration som jag har sparat när jag ändå snurrar rundor i webervärlden, så hittar man det mesta.
Så jag tänkte dela med mig av lite inspriation från min mapp. Det finns kanske någon där ute som sitter med en en extrem idétorka och inte vet vad dom ska ta sig till!
Känner mig lite som en superhjälte här!

Har ni inte själva någon idémapp eller inspirationskälla som ni tar fram och kikar på ibland?



Här är i alla fall några utdrag från "Inspirationsmappen":


Diskret och mörkt:

   



Galet med färg:

  


Höstigt:

  


Turkost:

  


Läppar:

  




När jag tittar på alla bilderna så blir jag så sugen på att sätta fingrarna i alla färgburkarna nu med en gång!
Jag vill göra alla sminkningar och det ska vara NU!
Men jag får nöja mig med att fortsätta leta snygga bilder att inspireras av!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Helt underbara bilder, mycket inspirerande!

2008-09-30 @ 10:11:25
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Linda

åhhhh otroligt inspirerande, den första höstiga bilden är makalöst vacker!!

2008-10-04 @ 00:24:54
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! kikar in:)

2008-10-04 @ 00:27:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0