Något så magiskt!

Jag har aldrig fått upp ögonen för Elie Saab's verk innan, vilket kan bero på att de stjärnor, tex. Beyonce, Dita von Teese och Hale Berry, som bär hans kläder oftast har tagit något av dom värsta plaggen som Elie Saab har skapat!
När jag nu googlat hans namn, efter ett underbart reprortage i månadens ELLE, hittar jag massor av talang komma gående ned för catwalken.
Elie's klänningar är som en dröm!
Vackra, eleganta men även kreativa klänningar när det kommer till detaljer och färger.
Klänningar är så speciella och genomtänka, nästan magiska skapade.



Det skulle vara min, som den lilla prinsessan som gömmer sig inom mig, stor dröm att få bära en klänning ifrån Elie Saab's kollektion på någon tillställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0