En vacker brud.

Det är något av det roligaste men också det svåraste inom mitt yrke - Brudsminkningar.
Det ska vara riktigt professionellt utfört och det ska vara perfekt.
Jag blir till och med lite nervös innan något sånt. Jag får verkligen inte göra fel!
För oftast har man en tidsram och den får inte spricka. Inte på den stora dagen.
Så det är bäst att inte kladda med lösfransar eller liknande en dag som den här.
Som tur är provsminkar jag alltid bruden 1 månad innan bröllopet. För att ha allting säkrat och klart.

Denna julidag skulle jag sminka en fantastsik tjej som skulle stå brud.
En otroligt vacker tjej, det kunde inte gå fel med henne.
Och ni skulle ha sett hennes klänning - WOW!

Hon kom till hårsalongen Hairbiz - Västra hamnen, som jag frilansar för och skulle få både sitt hår och makeup gjord.
Så på några timmar med lite champagne och fniss var hon äntligen klar.
Här har ni några bilder på henne bara 2 timmar innan hon skulle till kyrkan.
På första bilden ser ni även min underbara kompanjon Monica.
Och på sista bilden ser ni vår vackra brud äntligen klar med slöja och allt, bara klänningen kvar.



  

Önskar henne all lycka i livet och ett fantastiskt liv som gift kvinna!

Kommentarer
Postat av: carolina

vilket fint jobb du gjort vännen! :-)



kul att det går så bra för dig!



ps, jag gillar att du har "right here in my arms" som länk... det är fan klockrent! =D

2009-08-06 @ 19:32:33
Postat av: carolina

när ska vi uppdatera bloggen igen?

hur är allt nuförtiden? bara bra hoppas jag? kram!

2009-08-15 @ 23:36:47
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0