Ledig torsdag!

Så skönt... Jag uppskattar varenda liten stund då jag är ledig numera.
Det börjar kännas att man jobbat som en idiot hela sommaren.
Men nu börjar det sina på folk på Vendel Ale Stenar. Alla sommarjobbare har slutat och många av dom har åkt tillbaka hem till din "riktiga hem". Det är ensamt på jobbet nu... Deppigt värre.

Fast när äntligen är ledig så kan jag få slänga på extra mycket smink, som jag inte kan göra annars när jag jobbar.
Det liksom kliar i fingrarna att få slänga mig i sminkburkarna efter en vecka med bara tråkiga bruna sminkningar.
Idag blev det inget jätteavancerat men tillräckligt för att man ska känna sig lite extra vardagsfin.
Lite gammal stil med sån båge över locket, det gillar vi!
Och så gråa nyanser- från vitt till svart. Så snyggt det blir!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0