En ny start!

Förlåt mina vänner att det har varit så knäpptyst här ett tag.
För som vanligt finns det íngen tid att sätta sig ner o skriva en rad eller två här...
För det andra så har det blivit mycket lite sminkande för min del också.
Köper lite nya produkter o skuggor med jämna mellanrum, men ingenting drastiskt förståss.

Sen tror jag ni hade slutat läsa om jag bara hade skrivt om pedagogik och läroprocesser som mitt liv just nu kretsar kring! Non stop går hjärnan på högvarv för kommande tentor och försöker finna alla knep till att bli en bra lärare. Inget lätt uppdrag, det vet jag mycket väl, så därför har sminket fått stryka på foten ett tag.

Fast nu jävlar kommer det nog bloggas en del!
Billy ringde för en vecka sen, han ville göra en helt ny portfolio och undrade om jag ville hänga på, det blir ju en win-win grej för oss båda, så självklart ville man vara med!
Vi satte oss ner och fixade med datum och modeller. En hel kväll gick åt att planera fotograferingarna och allt från ljuset till färgerna och lite smink också.
Superbra kommer det bli! Men ack så intenstivt!
8 fotograferingar är inbokade i vår lilla studio innan jul!
Två av dom är redan avklarde denna veckan och en till kommer på lördag.
Det kommer bli mycket att göra, men fy så roligt det blir.
Allt lika kul när jag o Billy sätter igång våra hamsterhjul.
Sen hade vi supertur med alla våra snygga modeller som ville ställa upp på så kort varsel. Vi är alltid evigt tacksamma och det vet dom nog väldigt väl.

Så håll utkik den närmsta tiden för det lär komma uppdateringar om fotograferingarna med jämna mellanrum.
Glöm inte att skriva en rad eller två om vad ni tycker! Alltid uppskattat!


Glöm inte kolla både min och Billys hemsidor för fler uppdateringar eller liknande!

Eller titta i den nya kategorin här på Bloggen - Nya Portfolion!

 

www.Therese-Ekstedt.com



www.Billybuster.se


Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska bli superkul, jag längtar! Men lite nervöst är det allt, har en känsla av att jag inte är så fotogenique=( Ska försöka hålla in dubbelhakorna iaf=)

2009-12-09 @ 22:45:12
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0