Skogsnymf.

Här kommer ännu en favorit!
Jag var helt klart skeptiskt till temat när Billy nämde det men man måste ju prova!

Vi plockade fram den bästa modeller vi hade för just den här typen av konstiga sminkningar och foto, för inget kan bli dåligt när vi har Lisa på plats.
Hennes mörka hår och bruna ögon gör sig så snyggt med att det gröna.
Kottar matchar ju till och med med henne! Före dom är inte jättelätta att se.
Kika efter får ni se!

Första omgången foton är utan sminkad mun och sen lade vi till en lika gäsligt grön målad mun.
Något av det svåraste jag gjort att måla en snygg grön mun kan jag säga...
Inte det lättaste att få en bra färg när man blandar för hand.
Alla gröna nyanser matchar minsann inte...

Så vad säger Ni om vår alldeles egna skogsnymf?








www.Therese-Ekstedt.com
www.BillyBuster.se

Kommentarer
Postat av: Selim

Gillar hennes ögon och grön skön mun. Du gör bra foton. Lär mig!!

2009-12-18 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0