Metallen fortsätter...

... och inte bara som musikgenre utan även mitt korta sminktema denna vecka!

Idag var det dax för koppar.
En supersnygg rödaktig skimmerskugga, som jag lade enkelt på en nougatfärgad basskugga.
Väldigt enkelt och stilrent.
Tyvärr gav inte skimmret någon större effekt. Inte den som jag hade velat se i alla fall.
De andra metallic skuggorna har varit mycket mer pigmentrika och starka.
Men kopparnyansen var väldigt vag, och tråkig.
Bara lite brun/röd nyans med lite glitter var allt jag kammade hem denna dag.
Skimmret syns inte alls även om jag har öst på massvis runt hela ögat!
Här tycker jag att eyelinern räddar hela sminingen för mig idag... Usch så tråkigt!


I dagsljus:

  

Med blixt:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0