Mina nya nördögon!

För snart ett år sen blev jag bestulen på mina glasögon. Jag har oftast bara glasögon när jag läser eller sitter vid datorn. Så jag hade ett par jättesöta små glasögon som satt ganska långt ner på näsan så jag kunde se över dom.
Jag är ju så förbannat närsynt!

Så efter all denna tiden så har jag tröttnat att behöva ha tidningen 5 cm från ansiktet, så jag fick gå och prova ut ett par nya. Och som tur är har ju tekniken gått framåt!
Nu kunde jag få ha ett par "riktiga" glasögon som jag kan se på långt håll i också. Och slippa se ut som en skolfröken med mina glasögon långt ner på näsan.
Fick mig ett superfint erbjudande här i stan och slog till direkt!
Ta 2 betala för 1 är ju guld värt när det kommer till sånna här situationer.
Så ett tar alldagliga som jag har när jag jobbar och ett par till övrigt.
Jag hittade nog ett par av dom galnaste brillorna i affären dock... Men jag gillar dom skarp!

Så idag kom det glädjande beskedet att dom var klara!
Jag nästan sprang som en 5 åring på julafton och hämtade ut dom.

Så här är dom, mina nya nördögon:


 





 


Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Ahhh så nice! Var köpte du dem?

2009-07-24 @ 17:19:19
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0