Två sminkdagar blir en!

Ja, det är ju den där faktorn i mitt liv som heter tid, som aldrig räcker till när jag behöver den.
Så därför får man banka två flugor på en gång och visa två sminkningar BUMS!
(Låter som något filosof-Janne skulle kunna säga...)


Första sminkningen blev till under regnig dag nu i veckan.
Färg behövdes i detta skitväder.
Så lila, grått och vitt som highlight fick det bli denna morgon.





 




Denna sminkningen är från igår.
Det regnade inte men solen fick man inte se mycket utav tyckte jag.
Kände för att göra något snyggt och naturligt, för mitt humör är inte det bästa om inte solen är framme.
Så jag har skuggat från chokladbrunt till kanel till vanilj.
Sen lade jag chokladskuggan som eyeliner, både uppe och nere.
Inga krux här inte...



   


Och denna veckans naglar är ett riktigt sommarlila lack från H&M.
Ovanpå ligger ett skimmer/flakes lack, som ser lite oljigt ut, från Viva La Diva.

 

Dagsljus och blixt! 

Kommentarer
Postat av: carolina

vilken fin scarfs! var har du köpt den? =)

lika söta sminkningar som vanligt också för den delen. ;)

puss o kram!

2009-06-14 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0