Bye bye Charlie!

Det är nu nästan 2 veckor sen vår lilla vovve lämnade oss för ett bättre liv på landet.
Lilla Charlie fick komma ut  några kilometer utanför byn, där han nu bor tillsammans med en hundkompis, en katt och en fågel.
Han får gott om motion och verkar trivas bra.
Det fanns ju så klart rivaliteter mellan desas två hundar från början, eftersom dom båda är två okasterade hanhundar.
Dom drar inte riktigt jämnt.
Charlie, som är absolut den äldre av dem, tyckte så klart att det borde vara han som bestämmer.
Den yngre hanhunden, som är en större och mer dominant ras än Charlie, var inte enig och tog ganska fort ledarrollen. Och Charlie nöjde sig med detta...
Dom kan inte leka med samma boll och inte äta ur samma skål, men dom kan definitivt bo i samma hus och det är väl det som räknas.
Dom har även en hängiven ägare som ger dom kärlek och bitleksaker.
Så jag är lugn i själen för min lilla hund.
Och så har jag all möjlighet att komma ut och hälsa på honom när jag vill! 

Lite bilder på mitt lilla rackartyg!

   

Kommentarer
Postat av: Sofie "soffan"

Aaaw!

Lille Charlie :( Trist att ni behövde lämna ifrån er honom..

Saknar er!

2009-03-14 @ 22:48:59
URL: http://sofrick.blogg.se/
Postat av: carolina

bild nr 3: var är pinnen charlie? ta pinnen charlie ! :)

2009-03-15 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0