Tiden flyger förbi!

Jag hinner knappt tänka mellan varven!
Därför blir det inte mycket uppdaterat här på bloggen...
Jag hinner inte sminka mig särskilt mycket och håret sitter där det sitter.
Hinner inte riktigt njuta av min nya hårfärg, vilket är lite synd!

Antingen står jag på konserter och håller koll på folk eller så finnes jag på gymmet.
Och nästa vecka kommer jag vara på sjukhuset här i stan igen för att ta fler foton till deras hemsida och så.
Vilket innebär att jag kommer bänka mig framför datorn hela veckan för att sedan sitta och redigera alla bilderna... Vilket helt klart är den tråkiga delen av jobbet!

Ikväll bär det av till Lund. Där jag ska stå säkerhetsvakt för Volbeat.
Inte alls min stil, men jag får väl trycka in öronproppparna en bit till så kan nog jag också klara det.
Så det blir en sen kväll och jag ska köra ensam från Lund i natt så håll tummarna att jag kommer hem!

Imorgon blir det Hem & Villa-mässan i Malmö med Bobbo.
Det är något att se fram emot!
Om jag får någon sömn efter konserten och jag inte har allt för mycket träningvärk efter både träning och stå upp efter konserten.
Jaja, vi håller tummarna!


Kommentarer
Postat av: inthemake

AH men Volbeat är väl helt ok ;) hoppas du har haft en bra helg..;)

2009-03-09 @ 12:51:31
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0