Låt det blir fredag snart!

Ja inte bara för att man vill ha helg, för jag är ju ledig hela veckan för övrigt.
Jag ska ju färga håret på fredag!
Oj, så spänd jag är!

Jag har gått hela sommaren och bara låtit håret blekas till sin naturliga färg.
Eftersom jag har jobbat ungefär 12 timmar om dagen, 6 dagar i veckan hela sommaren så jat behovet att färga håret varit nere på noll.
Men nu när hösten blåser runt varje hörn och när alla löven är som vackrast, då behöver man lite färg känner jag.
Är så fruktansvärt trött på dom här blonda lockarna nu...
Det är en naturlig snygg färg, men jag känner mig så tråkig.
Jag behöver något nytt, mer färg och mer av allt!

Så jag ska tillbaka till det underbara livet som Redhead och med guldiga och och violettskimmrande slingor(!)
Jag har fullt förtroende för min frissa så detta kommer bli kalas!
Och på tal om kalas, så fyller jag ju år till helgen. Så det kommer bli ännu roligare att få visa upp sig!
Ny klänning, nya skor och ny hårgfärg!

Detta gör livet underbart!




Lite färgningar från förra året:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0