Verksamhetsplanen 2009 på Lasarettet i Ystad

Här kommer lite gratisreklam för mig själv...

Jag har ju gjort otaliga fotojobb för Lasarettet i Ystad.
Allt från verksamhetplaner, bygga en fotobank till reklam i tiningar i bland annat Metro.
Vårt sammarbete har hållit på i ca.2år och det verkar inte finnas något stopp på länge än.

I med den stränga sekretess på bilderna som jag tar inom lasarettets väggar så kan jag aldrig publicera dom här så ni kan få se. Även om jag så gärna hade velat, för vilka häftiga bilder det har blivit!
Dock har jag nu hittat verksamhetsplanen för 2009 på nätet - Så ni också kan få se!

Den ligger här som pdf-fil.
Gå gärna in och titta på dom fina bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0