I vallmofältet.

Fanny, systern min, hade hittat ett underbart vallmofält utanför stan och så klart ville hon att jag skulle ut och stå i detta och modella lite.
Snäll syster som jag är så var det ju inga problem.
Kan ju behöva lite fina foton på mig själv eftersom det alltid är jag som står BAKOM kameran!

Dock är det alltid ett äventyr när Fanny och jag ska ut och hitta på saker.
Att bara hitta någonstans att parkera säkert sen ta sig ut till denna vackra fält var helt klart ett äventyr i sig. Sen alla olika djur som hälsade på oss... Oj oj...

Lite bilder hann vi med i alla fall innan batteriet tog slut i Fannys kamera.
Fast det var kanske tur, för annars hade vi nog varit kvar i det där vackra fältet fortfarande!



Några utdrag:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0