Like a satellite, I’m in an orbit all the way around you!

Första sminkbilderna nu då...
Det är inget vackert väder ute precis, så jag fick väl ta sommaren till sminket runt ögonen istället!
Grönt ju en helt klart en favorit i alla sammanhang!
Grönt kan ju inte gå fel enligt mig.

Skuggor jag använt:
Trollhassel från Makeupstudion
Girls best friend från Make up Store
Earthy från E.l.f
Tusensköna från makeupstudion



  


Nu bär det av till Österporthallen för att hjälpa Simon och de andra fäktarna med att ställa i ordning hela hallen inför Ystad International som ska avgöras där i helgen. Det kommer upp till 100 fäktare från hela världen!

Fäktning måste vara en av de mest avancerade sporterna som folk kan hålla på med och det är ju inte nådigt vad saker som måste stämma! All el som ska drar för stötar ska räknas. Det ska mätas för att allt ska vara perfekt in i minsta detalj. Dessa kräsna fäktmästare, som kommer från hela världen, kan ju inte fäkta hur som helst!
Så det blir väl allt som jag kommer göra idag känner jag...  

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt värre! Grönt is the shit!

2010-06-18 @ 14:26:43
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: molly

det va jätte snyggt :)

Green is good for everything. :D

2010-06-20 @ 18:46:14
Postat av: molly

det va jätte snyggt :)

Green is good for everything. :D

2010-06-20 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0