Midsommarsminket!

Jag tyckte det var lika bra att sminket från midsommar får en helt eget inlägg, det är den minsann värd!
I midsommar ska det vara det gröna man firar. Mida betyder "att bryda med grönt" så det gjorde jag.
Hela sminkningen går i vackra gröna nyanser av alla slag, från ljust till mörkt.
Det är nog minst en 5 olika gröna skuggor som har behövts för att skapa denna kreation.
Att jag tog i så var även för att jag fick kompensera med den svarta klänning (!) jag hade på mig.
Det kändes ju inte särskilt midsommar kanske... Men den var snygg nog tyckte jag!
Är ju inte någon som flödar av färger precis...

Jag hade ju även en supersnygg hemmagjord midsommarkrans, för att få lov att komma in på Freddy's kalas.
Man fick vara hur kreativ man ville och det kände jag att var här.
En sväng på Panduro och 40 minuters pillande så var det klart!





  


Och med midsommarkransen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0