Gårdagens impuls...!

Vissa personer kan impulshandla nästan vad som helst.
Men igår gjorde jag ett lite annorlunda impulsköp, nämligen 4 biljetter till Takida.
Det jobbigaste var att spelade samma kväll som jag upptäckte att dom skulle spela!
Så jag ringde Philip fort som attans och berättade vad jag gjort.
Han som älskar Takida blev överlycklig, och var helt med på noterna.
Sen ringde jag runt till några vänner. Dom var också på.
Alla sprang till närmaste ATG ombud och köpte varsin biljett.
Ca 2 timmar senare satt vi i en bil tillsammans på väg till Malmö.
Det kändes lite overkligt så där...
Hade inte riktigt kommit till sans vad som hände än.

Väl inne fick alla varsin öl, förutom jag så klart som fick min en lemonad.
Någon fick ju se till att vi kom hem igen.
Vi träffade massa personer som vi inte träffat på år och dar.
Riktigt roligt. Och konserten var strålande!
Allt var underbart. Och vi sjöng, jävlar i det vad vi sjöng.
Sen fick vi reda på att Takida bara var förband till Hardcore Superstar, vilket var himla tråkigt.
Så efter två låtar med Hardcore Superstar körde vi hem.
Dock tog vi oss en liten snabbis in om McDonalds i Svedala först och mättade våra hungriga magar.

Detta var något av dom bästa impulser jag någosin har fått!


Kommentarer
Postat av: carolina

oh jag ville vara där...

men blåste alla mina cash på att bli mamma.

haha.

hade gett vad som helst för att få gåshud till curly sue.

hoppas allt är bra med dig! kram

2008-08-02 @ 20:25:01
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0