Sista kvällen för Malmöfestivalen 2008

Äntligen är den här... sista dagen på Malmöfestivalen!
Sliten och trött ska jag ikväll stå mina sista pass som vakt.
Långa timmar kommer det blir. Mellan 15.30 och 02.30 är det som gäller...
Det som kommer vara ljuspunkten är att jag troligtvis kommer stå i diket under Opeth som spelar 23.30 i kväll!
Det kommer i alla fall blir ös!
Dock kommer det inte vara några lätta nätta emo-små flickor som ska lyftas över staketet... Utan stora vildvuxna håriga hårdrockar med skinnutstyrsel. Och inte tala om all olaglig stagediving!
Det kommer bli kämpigt...
Och ingen vill ju ta emot vatten! "Det är inte hårdrock med vatten!"
Och så svimmar dom istället...  

Jag kommer sakna alla mina kollegor igen... Vet ju aldrig hur lång tid det tar innan vi ses nästa gång.
Och vad det blir för konsert då.
The time will tell.

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Hahah... "Det är inte hårdrock med vatten"! Nä, men inte att svimma heller... jag tar allt vatten jag bara erbjuds när det är konsert, har alldeles för dålig erfarenhet av törst i samband med folkhav!

2008-08-24 @ 20:44:35
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0