Vad kan göra dig riktigt glad?

Detta gör mig riktigt glad!
Sätta på deras skiva i bilen när jag är sur eller trött gör susen.
Jag blir pigg och glad på ett ögonblick!
Värsta depressionskuren.

Flogging Molly uppträdde på Hultsfred 2007 och det var ett himla ös!
Marken gav vika! Jag lovar!
Det var otroligt obehagligt att sitta ner för du satt inte stilla...

Denna sortens musik är så grymt underskattad.
Mer irish åt folket!

(Och så ger vi alla en tanke till Vicke också!)


Flogging Molly - Drunken Lullabies


Kommentarer
Postat av: Badbomben

Ireland rules! Flogging molly satte just fart på min städning;D Tack, tack!

2008-07-01 @ 13:34:14
URL: http://badbomben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0