Hultsfredsfestivalen 2008 är nu avklarad!

Halsfluss
Ingen Liknin Park
Bestulen
Klippt av "fake-frisör"
Regn
Vårt täl blåste bort

Jaa... Det var några av de dåliga sakerna som hänt årets festival i de djupa småländska skogarna.

Men fy fan va mycket roligt vi varit med om!
Ett helt nytt Kamp Purjo-gäng begav sig, redan på måndagen(!), till Hultsfred, för att få en riktigt bra start på en underbar vecka.
Fastän det blåste och var kallt, regn och sol om vart annat, så är man ju utevan så klä på sig var ju inget större problem!
Det var ju flertal småflickor i kortkort och trasiga strumpbyxor som trampade rundor kl.12 på natten, när en annan hade två tjocktröjor, dubbla trumpor och kängor!
Små barn, små barn...
Detta året kände jag mig gammal för en gångs skull.
Jag var minst 2 år äldre än alla som fanns i vårt camp och de runt omkring oss.

Plus att jag har träffat på fler idioter än alla dom andra åren tilsammans!
Det där med offentlig avsugning var något nytt för i år.
Vi bodde bredvid en tjej som antagligen hade det lägsta självförotrende någonsin eftersom det var hon som sög av två killar offentligt för att sen ha sex med dem, dock inte offentligt, men i sitt tält.
Och dom var ju inte dom enda som besökte hennes tält den veckan.
Det värst var att hennes armar och ben var fyllda med ärr.
Det tog hårt i våra hjärtan att se hennes så.
Ja... nakenchockerna kom tätt i år. Det var ingen tvekan om saken att vissa frös definitvt inte!
Och "bajsmannen" var där!
Va FAN!
För er som inte vet vem den fruktade "bajsmannen" är så ska jag informera om denna sjuka människa.
Det är nämligen så att denna herre besöker olika festivaler hela sommaren, klättrar ner i Baja Majorna bland all skiten och väntar på att någon ska komma och sätta sig. Då blåser han eller smeker en i skjärten.
Han gör det om man är kille eller tjej, så alla blir lika drabbade.
Sjuka människa!
Vart fan gömmer sig dessa typer resten av året?!
Detta var ett extra stort problem i år för mig i med rockparty har varit tvungna att dra ner på vissa utgifter, så det var nästan enbart baja major som gällde i år.

När jag läser igenom all jag skrivit så blir jag så ledsen.. Allt är så negativt!
Men jag hade så jävla roligt ska ni veta!
Kamp purjo var tajtare är andra år och vi var som en riktig familj!
Två underbara flickor från stockholm blev våra själsfränder och jag kan inte tänka mig att leva utan dem!
Så fantastiska!
Jag förstår inte varför jag inte har några tjejkompisar när jag träffar dem... Dom var ju som jag!
Vi är nog väldigt få som vandrar denna planet uppenbarligen.

Och all underbar musik!
Jag fick se Ville Valo från första parkett för andra gången i mitt liv!
Han var lika vacker som i mitt huvud. Denna underbara människa.
Så ren... Så vacker... Så fantastisk!
Jag och Månz är rörande överens om att denna herre är den vackraste människan som vandrar på denna planet.
Det finns ingen som honom.

Jag fångade plektrum från Arch Enemy och 2st plektrum från Evergrey!
Inte illa alls!
Så är det när man är på allärten... Mer mosh åt folket!

Och allt detta förbannade tjat om Rage againt the machine...
Det var fan inget att hurra för, ska jag berätta för er!
Så mycket människor som trängdes framför Hawaiiscenen, men som enligt mig, fick ingenting i genäld.
De körde sitt race på scenen och körde låt efter låt, utan uppehåll, och gick av scenen.
Inte ett ljud! Inget tack till publiken! INGENTING!
Hur jävla roligt är det?
Plus att alla låtarna låter likadannt...

Här är några sköna bilder från vårt äventyr!
Fler bilder tillkommer ju så klart... Finns mycket att visa och berätta!

  

   



Kommentarer
Postat av: Sofie "soffan"

Aaaaw Morsaan!

"Två underbara flickor från stockholm blev våra själsfränder och jag kan inte tänka mig att leva utan dem!

Så fantastiska!

Jag förstår inte varför jag inte har några tjejkompisar när jag träffar dem... Dom var ju som jag!"



Känner likadant! Verkligen.

Både jag o Catja funderar på att ta en tripp till skåne för o hälsa på er.. typ i höst eller någonting, eller kanske redan i sommar?

Även fast det bara är drygt en vecka sen vi skiljdes åt, så saknar man alla purjos som tusan redan.. :(

Så, vi får planera, och försöka fixa så vi kan träffas inom en snar framtid tycker jag!

Ha det grymt Teeeeessaaaan! <3

2008-06-23 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0