Slipknot is back!

Det har gått väldigt lång tid sen jag såg Slipknot förra gången.
Men jag kan klassa den som en av mina bästa konserter någonsin.

Denna gången kommer dom som huvudband.
Vilket ger som mer space och mer tid!
Och hoppas på att vi får höra massa nya låtar från deras kommande album.
Det ska bli så spännande!

Jag kan säga att Slipknot är, ett av de mycket få band, som jag kan lyssna på en hel skiva i sträck.
Och som jag längtar efter nya skivsläpp.
Jag brukar blanda alla album annars för det finns aldrig ett helt album som kan inte blir uttråkad av.
Men Slipknot har lyckats mer än väl.

Denna gången ska vi se dom i Köpenhamn i november.
Och som förband står Machine Head och Children of Bodom.
Inte illa det.
Har faktiskt inte sett Machine Head ännu, så det ska bli en upplevelse!

Något som kommer kännas underligt är att få se Corey med mask denna gången!
Vi är så vana vid detta laget att se honom utan... Och vara lite mer mjukis.
Men visst är han lika het för det!



  

Bild nr 1 är tagen av mig under konserten på Pumpehuset i köpenhamn 2006
Bild nr 2 är tagen under konserten på Hultsfred 2006
Bild nr 3 är tagen av mig utanför Vega i Köpenhamn, och killen bredvid är ju så klart Philip. 

Kommentarer
Postat av: inthemake

Slipnot är verkligen nått utöver det vanliga live..YAY! Kan meddela att Machine Head rockade hårt sist jag såg dom, vilket nog är 5 år sen iofs ;)

2008-07-01 @ 19:17:37
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0