Bara 9 dagar kvar!

DET ÄR BARA 9 DAGAR KVAR TILL SLIPKNOT SPELAR I KÖPENHAMN!
Jag är har så många fjärilar i magen kan jag nästan ramlar ur stolen!
Igår fick jag äntligen se deras senaste video, "Dead Memories", från nya albumet "All hope is gone".
Jag svimmade nästan av kärlek!
Det är något med dessa 9 typer i masker som binder mitt hjärta så hårt.
Helt med taggstråd... 

Slipknot är för mig, som Bealtes var för mina farföräldrar!

Så den 13 November kl.20.00 kommer jag få se mina älsklingar för 2a gången, och Corey (sångaren) för 6e gången! 
Det är så fantastiskt och jag längtar så grymt in i bomben!


Slipknots senatse singel: "Dead Memories"

Lyssna och njut!

 

Kommentarer
Postat av: inthemake

Slipknot är ju sååå bra live! :P blir superavis nu! Attans, jag är ju i Malmö/Köpenhamn 14/11-16/11 hur kunde det bli såååå galet med planeringen ;))

2008-11-04 @ 11:39:15
URL: http://inthemake.se
Postat av: bobbo

lätt den fetaste videon dom har gjort på länge

2008-11-05 @ 17:02:56
Postat av: Anders

Fusk... :( Älska Sulfur

2008-11-09 @ 14:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0