Lite ny musik!

Har blivit lite frälst i P3:s webbradio, för man kan nämligen lyssna 24 timmar om dygnet på P3 rockster!
Vilken smart idée måste jag säga!
Äntligen får rockarna vara någonstans de med...

När man springer runt här hemma och lyssnar, hittar man massor av nya band.
Riktigt bra band dessutom!
Igår fick jag höra Escape the fate för första gången.
Först tyckte jag det lät som vilken annan Fallout boy - band som helst, men killarna i Escape the fate är riktigt grymma och låten de spelade var en riktigt höjdare!
Så här presenterar jag nu för er Escape the fate med "The flood"





Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

ja, jag ska försöka få in den kanalen på jobb,

här är det bara the voice med hiphop o rnb.



jag får lite lätt huvudvärk på eftermiddagen,

men man kan ju alltid radera det ur minnet när man slutat o dra på lite metallicas nya =)

puss!

2008-11-04 @ 12:47:54
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0