Säkerhetsvakt på fredag.

Då var det dax igen att dra på sig ett glatt leende och mycket tålamod, för på fredag ska jag vara säkerhetsvakt på en konsert igen.
Denna gången är det på Olympen i Lund och det är Jason Mraz som står för underhållningen.
Jag ser verkligen fram emot detta!
Killen är ju så underbart charmig och musiken är väldigt lättsam och lätt att gunga med till.
Förhoppningsvis så kommer inte publiken gå berserk, så som de gör under de hårdrockskonserter jag har varit med på innan! I mitt stilla sinne tror jag att det kommer bli lite hippie-känslor över det hela, och bara otroligt mysigt.
Så om ni ska gå på Jason Mraz konsert i Lund på fredag, så vinka på vakten i det röda håret!


Jason Mraz- I'm yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0