In Qontrol 2010!

Detta är verkligen något att se fram emot under våren 2010!
In Qontrol på Rai i Amsterdam, Holland 2010!

Det verkar ju verkligen som jag fick blodad tand efter Sensation White i Köpenhamn i höstas och nu är det dax att boka nästan resa, som så klart kommer gå till partystaden Amsterdam!
In Qontrol är sååå mycket större än Sensation White och detta kommer bli så mycket häftigare - Det är jag övertygad om!
Sen när har holländarna sparat på krutet genom historien egentligen?!

Så det blir 2 nätterna resa till Amsterdam och ravet kommer att infalla den 17 April.
Det blir flyg ner dagen innan på morgonen, så man hinner se sig omrking i staden.
Jag har ju aldrig varit i Amsterdam innan.
Förhoppningsvis shoppa lite kanske?! Självklart!
Sen har man hela löradagen till att mysa runt och peppa inför kvällen/natten!
Därefter blir det flyg hem på söndagseftermiddagen.

Helt lagom resa för min smak!
Särskilt med något så speciellt som inträffar till på köpet!

Vi väljer mellan två hotell som vi ska stanna på under vår resa.
Det är verkligen dom mest utplippade hotell jag sett, men om man nu ska åka på något så stort, som vi ska, så kan vi bo stort också!
Det enda är ju holländarnas uppenbara brist på personal space... Ingen av rummens toaletter har dörrar!
Sen är rummen totalt öppna och delvis i glas.
Ja, himla tur att man inte är blyg kan jag säga!
Rekommenderas nog INTE till nykära par eller för ett dejtande par...
Det finns saker man inte vill veta om varandra med en gång!

Här är de två hotellen som vi tittar på:

http://www.booking.com/hotel/nl/citizenm-amsterdam-city.html?sid=da40fd0005e674c73bed9def9501da3d

http://www.booking.com/hotel/nl/qbic-wtc-amsterdam.html?sid=da40fd0005e674c73bed9def9501da3d



Oh, jag vill ju resa NU!




Här har ni trailern till årets event!
Ger det er också gåshud?



Förra årets In Qontrol:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0